Succesvolle Libelle Zomerweek voor Uit in de Heuvelrug


Voor Uit in de Heuvelrug namen wij van 7 tot en met 13 mei 2012 deel aan de Libelle Zomerweek. Uit in de Heuvelrug is een regiocampagne die de recreatiemogelijkheden van de regio Utrechtse Heuvelrug promoot. LVTPR is het bureau dat deze destinatiemarketingcampagne op zich neemt.

De Libelle Zomerweek is jaarlijks goed voor tienduizenden bezoekers uit het hele land. Een ideale plek om de mogelijkheden van de regio onder de aandacht te brengen. Wij regelden de stand samen met de VVV’s van Utrecht, Amersfoort en Spakenburg; een unieke samenwerking. Daarnaast voorzagen we beursbezoekers van advies over een toeristisch bezoek aan de regio.

Ondanks het wisselvallige weer wisten toch meer dan 10.000 bezoekers per dag de Libelle Zomerweek te vinden. Tijdens het evenement zijn maar liefst vijfduizend informatietasjes uitgedeeld aan geïnteresseerde bezoekers. LVTPR zocht succesvol de verbinding met recreatieondernemers uit de regio Utrechtse Heuvelrug om financieel te participeren in dit evenement. Door middel van een co-promotiemodel werden ook deze ondernemers tijdens het evenement actief gepromoot: een win-win! Dit jaar participeerden diverse partijen in onze stand: Hotel Figi/Slot Zeist, De Pronckheer, de Allureparken, Camping De Heigraaf, Landgoed Vollenhove, landgoed Zonheuvel en het Amrath Hotel.

Annemiek
@annemiek3ssen

Geen opmerkingen: