Dakar-rally

Afgelopen weekend, 6 november 2011, vond de Pre-Proloog van de Dakar-rally plaats op het Eurocircuit in Valkenswaard. Een aantal winnaars van de mail&win-actie van Texaco had hiervoor vrijkaarten gewonnen. De gelukkigen kregen de kaarten voor dit spectaculaire race-evenement van de sponsors Nijol Oliemaatschappij en onze klant Chevron/Texaco. LVTPR/Automotive PR verzorgde de pr rondom deze actie.

De Pre-Proloog is de officiƫle kick-off voor de Nederlandse teams die aan de Dakar-rally meedoen. Alle prijswinnaars van de Texaco-actie werden verwelkomd op de stand van het Schoones Dakar-team en kregen daar uit handen van Arjen Buur (Nijol Oliemaatschappij) en Guus Volkstedt (Texaco) een aantal goodies, waaronder een bodywarmer. De vrijkaarten gaven toegang tot de paddock in de binnenring. Daar konden de winnaars onder meer de truck van het Schoones Dakar-team van dichtbij bewonderen en een praatje maken met de teamleden. Niet alleen voor de winnaars van de vrijkaarten was het een mooie dag, de Pre-Proloog werd door maar liefst 17.000 mensen bezocht.

Gijs


Geen opmerkingen: