Een boekje opendoen voor de Utrechtse Heuvelrug

Zoals je wellicht weet, werken we bij LVTPR aan de promotie van de Utrechtse Heuvelrug als toeristische bestemming. Onder het centrale thema ‘dwalen in verhalen’ zorgen we voor extra aandacht voor al die bezienswaardigheden die dit prachtige gebied te bieden heeft.

Voor de campagne zetten we veel online media in, zoals een website en social media (Twitter, Facebook, Hyves). Maar gedrukte media zijn minstens zo belangrijk.

Uitgids
We hebben veel aandacht besteed aan het publiceren van de Uitgids (oplage: 100.000); een allesomvattend en compact boekje met daarin allerlei activiteiten, bezienswaardigheden en evenementen. Deze ligt inmiddels bij de VVV’s in de regio.


Recreatiekrant
Ook is de nieuwe recreatiekrant (oplage: 140.000 stuks) klaar. Deze wordt huis-aan-huis verspreid en ligt ook vanaf 29 juni 2011 bij de VVV’s. Twee uitgaven waar we enorm trots op zijn. We verwachten dat ze sterk zullen bijdragen aan de bekendheid van de Utrechtse Heuvelrug als toeristische bestemming.

Juist omdat we bij LVTPR ook online hoog in het vaandel hebben staan, hebben we de ‘papieren’ versies online gezet. Zijn ze niet prachtig?


Klik op de plaatjes om ze op een volledig scherm door te bladeren. En dat ziet er best tof uit, al zeggen we het zelf.

Geen opmerkingen: