LG Electronics kiest LVT PR: Life is very Good!


Elektronicagigant LG Electronics Benelux (LG) heeft zijn pr-belangen met ingang van 1 januari 2007 bij ons ondergebracht. LG heeft als doelstelling om vóór 2010 een top 3-marktpositie te behalen in de elektronicamarkt. LG koos voor Lammers van Toorenburg Benelux PR na een uitgebreide competitieve bureau-pitch in Nederland, België en Luxemburg.

De pr-strategie van LG zal nauw aansluiten bij de corporate kernwaarden van LG en bij de creatieve communicatiestrategie ‘Life’s Good When You See Things Differently’. Deze communicatiestrategie is een verdieping van de eerdere pay-off ‘Life’s Good’ en legt de nadruk op baanbrekende innovatie om het leven aangenamer en comfortabeler te maken.

“De producten van LG zijn zo vernieuwend, dat we nieuwe categorieën creëren en werkelijk nieuwe dimensies aan het leven van alledag toevoegen”, zegt Patrick Bakker, Senior Marketing Manager van LG Electronics Benelux. “Doordat we sterk geloven dat onze communicatie zo dicht mogelijk bij onze identiteit moet liggen, zullen creativiteit en het creëren van toegevoegde waarde ook het fundament zijn van onze pr-strategie. We zijn ervan overtuigd dat Lammers van Toorenburg Benelux PR een belangrijke bijdrage kan leveren aan het realiseren van onze ambitieuze doelstellingen.”

Geen opmerkingen: