Pasen, pop en pr (perfect rijden)

Harley-Davidson en whiskymerk Jack Daniel’s organiseerden voor Paaspop 2012 een speciale, gezamenlijke Facebook-winactie. Deelnemers  werd gevraagd een muzieknummer te kiezen van een van de deelnemende artiesten, dat volgens hen het best past bij het merk Harley-Davidson. Op dit driedaagse muziekfestival in het Noord-Brabantse Schijndel traden dit jaar voornamelijk Nederlandse artiesten op, zoals Guus Meeuwis, Kane, Racoon en De Dijk. De winnaars maakten kans op een unieke ervaring: veilig achterop zo’n stoere Amerikaanse motor naar het festival en keurig afgezet worden vlak voor de Jack Daniel’s Stage. Hiermee bezorgden beide merken een selecte groep prijswinnaars een onvergetelijke dag. Winnende nummers waren ‘Sorry’ van Kyteman, ‘Let it Ride’ van Triggerfinger en ‘Schoppenaas’ van Peter Pan Speedrock.

Alcohol en (motor)rijden gaan uiteraard niet samen. Daarom ontvingen de prijswinnaars voor de terugreis een gratis treinkaartje naar hun woonplaats. LVTPR organiseerde en begeleidde deze (social media-)actie en regelde voor vertegenwoordigers van Jack Daniel’s en Harley-Davidson een interview met Omroep Brabant. Als kick-off van de campagne heeft LVTPR een persbericht verstuurd en gelobbyd bij media om te vragen of ze mee wilden rijden. Onder meer Veronica Magazine heeft hier gebruik van gemaakt en vooraf een artikel gepubliceerd. Hieronder een foto die afgelopen vrijdag 6 april is gemaakt van de prijswinnaars en de vele Harley-Davidson-motoren. Dit alles recht voor de Jack Daniel’s Stage. Deze foto is gepubliceerd op diverse sites.


Bob

Geen opmerkingen: