Van alle markten thuis

Hoe onderscheid je je in een markt met zeer zware concurrentie waarin diensten op het eerste oog sterk op elkaar lijken? En hoe bereik je een over het algemeen jonge doelgroep die zich vrijwel alleen online oriĆ«nteert? Met deze vragen klopte Alblas Verkeersschool bij ons aan. De verkeersschool wilde een nieuwe website bouwen die helemaal bij de tijd is. Een site met teksten die jongeren aanspreken, zonder de oudere doelgroepen – bijvoorbeeld mensen die hun motor-, vrachtwagen- of busrijbewijs willen halen – uit het oog te verliezen. LVT Editorial Services greep deze uitdaging met beide handen aan.


Na een grondige analyse van de doelgroepen van Alblas Verkeersschool startten we met de tekstproductie. Uiteraard hielden we rekening met de vindbaarheid in Google (SEO). Ook dachten we mee over logische paginatitels. Alblas Verkeersschool besteedde ook het plaatsen van de teksten in het Content Management Systeem (CMS) aan ons uit, zodat ze hier zelf geen tijd aan kwijt waren. Binnen een paar weken was het project afgerond – van eerste afspraak tot publicatie.

Een mooie prestatie vinden wij. We zijn dan ook trots op het resultaat. Nieuwsgierig? Bekijk de website zelf.

Toon

1 opmerking:

Rob zei

Kan je bij jullie ook je busrijbewijs halen?