In een eerdere blogpost op Marketingfacts gaf ik het al aan; bij LVTPR zijn we erg enthousiast over de mogelijkheden en kracht van Instagram. Het mobiele / sociale platform voor het delen van foto’s groeit op dit moment sterk in populariteit, in binnen- en buitenland. Ik ben zelf ook een actief gebruiker en krijg regelmatig vragen over het hoe, wat en waarom van Instagram. Helaas zijn er echter nog maar weinig Nederlandse cases m.b.t. een strategische en structurele inzet van Instagram. Dit heeft mij bewogen tot een publieke oproep om deze uitdaging met ons aan te gaan.
We zijn achter de schermen al met enkele van onze klanten bezig om de mogelijkheden van Instagram te verkennen. Tegelijkertijd willen we ook vóór de schermen bedrijven enthousiast krijgen om te kijken naar de mogelijkheden van dit (nieuwe) platform. Wij gaan graag met geïnteresseerden in gesprek om de (strategische) kansen te verkennen. In welke sector deze bedrijven opereren, maakt eigenlijk niet veel uit. Wij zien kansen voor diverse sectoren; van horeca tot kleding, van hospitality tot (fast) consumer goods. Voor voorbeelden verwijs ik graag naar de campagnes van Red Bull, Gucci, Levi’s en Starbucks.
Voorop lopen
Voorop lopen
Dus, durf jij namens jouw bedrijf de uitdaging met ons aan te gaan en te kijken naar de mogelijkheden van Instagram voor jouw bedrijf? Durf jij mee voorop te lopen en het innovatieve karakter van jouw bedrijf aan de wereld tonen? Neem dan contact op via joostgeurtsen@lvtpr.nl of via Twitter: @joostgeurtsen.
‘Instagram; because every thought needs a picture.’
Joost
Joost
Geen opmerkingen:
Een reactie posten