Hardlopen naar de winkel

Hij is er! Dat was mijn eerste gedachte toen ik hem in de winkel zag liggen: het Run&Read-magazine van hardloopwinkelketen Runnersworld. Boordevol artikelen over alles wat hardlopen zo leuk maakt. En het mooie is: alle redactionele artikelen zijn geschreven door het team van LVT Editorial Services, de tekstschrijfdivisie van LVTPR.

Het Run & Read-magazine is een halfjaarlijkse uitgave van hardloopketen Runnersworld. Voor het eerst hebben wij de teksten voor het najaarsnummer geschreven. Daarnaast hebben we meegedacht over de onderwerpen, interviews gehouden voor in het blad en de bureauredactie gedaan. Ikzelf ben een fanatiek hardloper – of althans, zo pleeg ik mezelf te noemen. Des te leuker is het om mijn hobby en werk in dit magazine te kunnen combineren.

Trots
Het resultaat? Een magazine dat er niet alleen prachtig uitziet, maar ook artikelen bevat die voor elke hardloper interessant kunnen zijn. Bovendien zijn ze allemaal geschreven door iemand die van de sport houdt. Dit komt de inhoud en de schrijfstijl alleen maar ten goede. Daarom is dit echt een blad waar we als schrijvers trots op zijn.

Het Run &Read-magazine ligt gratis in alle Runnersworld-vestigingen. Daarnaast zal hij binnenkort bij alle abonnees van de Linda en Quest op de mat vallen. Digitaal is hij overigens ook in te kijken via http://bit.ly/qDznxB.

Michel

Geen opmerkingen: