Het is definitief: LVTPR gaat verhuizen

Deze week hebben we een beslissing genomen voor de lange termijn. Nee, ik stop niet en heb ook geen andere baan. Het is veel mooier: LVTPR gaat verhuizen! Ik heb deze week mijn definitief akkoord gegeven op de huur van een nieuw pand. En wat voor één! Op de afbeelding hiernaast is een eerste artist impression te zien. Het rechterpand wordt helemaal van ons. We blijven in Bunnik, maar komen nu direct aan de weg te zitten waarop je Bunnik binnenrijdt. Goed bereik- en zichtbaar dus.

De ultieme plek
Het pand moet nog worden gebouwd. Toch weten we nu al dat het alles in zich heeft wat we bij LVTPR belangrijk vinden: een plezierige werkomgeving voor een moderne bedrijfsvoering. We brengen immers het grootste deel van onze tijd door in dit pand. Het moet dus ruimte bieden om goed te kunnen samenwerken, maar tegelijkertijd ook te kunnen relaxen. Daarnaast willen we rustige ruimtes hebben voor geconcentreerd schrijven en werken. Uiteraard bieden we voldoende plek om te flexwerken – ook voor klanten en relaties die in de buurt zijn – en om te kunnen brainstormen over creatieve plannen. Het nieuwe kantoor heeft hoge plafonds, grote en lichte ruimtes, veel ramen, is goed te bereiken, heeft een prachtige uitstraling en is exclusief voor ons. Wat willen we nog meer.

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het nog wel een slordige 246 nachtjes slapen is voordat we erin kunnen. Maar ach, dan hebben we ook wat.

Van pijpenla naar drie verdiepingen
Toch mooi: ik ben ooit begonnen in een pijpenla aan de Oudegracht in Utrecht. Volgend jaar zitten we dus na ruim achttien jaar alweer in ons derde pand. Daar ben ik dan toch wel een beetje trots op. Reden te meer om naar de verhuizing uit te kijken. En zeker iets dat we straks niet zomaar voorbij laten gaan!

Charly

Geen opmerkingen: