Eventive Business Events lanceert EVent Assistent EVA

Directe, persoonlijke en voordelige ondersteuning bij regelwerk rondom evenementen en marketingactiviteiten

Eventive Business Events lanceert een nieuwe dienst: EVA. EVA staat voor EVent Assistent. De dienst, oftewel de virtuele EVent Assistent, ondersteunt organisaties bij uiteenlopend regelwerk rondom evenementen en marketingactiviteiten. Dit kan variƫren van het boeken van hotelovernachtingen voor buitenlandse zakenpartners en het reserveren van een vergaderlocatie, tot het regelen van een creatieve uitnodiging, een goodybag of concertkaarten. Organisaties schakelen EVA in op oproepbasis tegen een gering percentage van de boekingskosten.

EVA bespaart organisaties tijd en kosten voor het inhuren van een uitzendkracht of freelancer. Binnen 24 uur helpt EVA drukke marketing- en communicatiemanagers, eventmanagers, directiesecretaresses en HR-managers uit de brand met drie voorstellen. De opdrachtgever bepaalt vervolgens welk voorstel hem het meest aanspreekt en geeft eventuele aanpassingen door. Na goedkeuring van het plan handelt EVA alles af en bevestigt dit in een overzichtelijk document. EVA is te bereiken via 020-4094787, EVA@eventive.nl of via het contactformulier op www.event-assistent.nl.

Als onderdeel van evenementenbureau Eventive Business Events is ‘collega’ EVA volledig op de hoogte van de mogelijkheden in een specifieke regio, op een bepaald tijdstip. Ze weet welke voorstellingen en sportevenementen er zijn, kent de leukste locaties en weet wat een schappelijke prijs is voor een bepaalde activiteit. Met deze kennis kan ze bedrijven snel een uniek en passend aanbod doen tegen een voordelig tarief. Ook als het gaat over een kleinschalig evenement, beschikt EVA over veel expertise. Zo weet ze precies met welke leveranciers ze moet werken voor onder andere catering, vormgeving en tekst, fotografie en meer. Daardoor kan ze deze diensten snel en voordelig aanbieden.

“Vaak moet er op het laatste moment voor een zakelijk event nog van alles geregeld worden, terwijl de organisator daar eigenlijk geen tijd voor heeft of op een bepaald moment geen mankracht om te helpen. Denk daarbij aan badges, parkeerkaarten, reserveringen voor diners en overnachtingen, fotografie en vervoer. EVA biedt dan uitkomst”, zegt Marielle van der Zouwen, Managing Director van Eventive Business Events. “Ze regelt snel alle bijkomstigheden. Daardoor houden organisatoren meer tijd over om aan hun dagelijkse werkzaamheden te besteden. Deze gaan immers ook gewoon door.”

Voor meer informatie over de virtuele EVent Assistent: www.event-assistent.nl of www.eventive.nl.

Geen opmerkingen: