Mannen met een hybride auto zijn aantrekkelijk

Mannen met hybride of energiezuinige auto’s worden door vrouwen ervaren als sexy. Ze dragen met die autokeuze uit dat ze intelligent zijn en een milieubewuste instelling hebben. Dat was een van de opvallende uitkomsten uit recent onderzoek die research director Thimon de Jong van Trendsactive de laatste tijd zijn opgevallen.

Vanochtend vroeg presenteerde De Jong onder het genot van een lekker croissantje, hete koffie en een kakelvers eitje zijn visie op de huidige economische situatie en welke trends hieruit voortvloeien. Wat zijn de trends van dit moment? Hoe denken consumenten en bedrijven daarover? En hoe reageren ze hierop? Ondernemen ze actie of doen ze juist helemaal niks? En hoe speel je daar met je eigen bedrijf, product of dienst dan op in?

Deze ontbijtsessie was alweer de tweede bijeenkomst van een reeks workshops ter gelegenheid van het derde lustrum van de LVT Group. Dit jaar geen massaal feest, maar kleine, inhoudelijke bijeenkomsten voor onze klanten en andere geïnteresseerden, met vaak een sportief tintje. In het kader van dat laatste hebben we ook nog een flink aantal golfballen het water ingeslagen. Deze worden uiteraard uit het water gevist en hergebruikt, want duurzaam is immers sexy.

Marije

Geen opmerkingen: