Ask.com presenteert zichzelf in Living Tomorrow


Vorige week lanceerde zoekmachine Ask.com - in samenwerking met mediapartner DutchCowboys en LVT - de Search Challenge in Living Tomorrow in Amsterdam. In een gemoedelijke sfeer en zonder al te veel formaliteiten of opsmuk presenteerde Ask.com zich als goed alternatief voor de nummer een in de zoekmachinewereld.

Het selecte gezelschap bloggers en journalisten, waarvan sommigen zelfs in driedelig grijs (http://blog.marknieuwenhuizen.nl), dat was uitgenodigd kreeg een presentatie van DutchCowboys en van enkele Ask.com-medewerkers die speciaal voor dit evenement uit Amerika en Spanje waren overgevlogen. Na een presentatie over de trends en de toekomst van online zoeken en een ‘mini-masterclass’ van de Ask.com-specialisten konden bezoekers Ask.com zelf uitproberen. De zoekmachine wordt in de VS al als heus alternatief voor Google gezien en wil nu definitief ook Europa veroveren. In Nederland moet dat o.a. gebeuren door de eveneens ge├»ntroduceerde Search Challenge. Met deze vier weken durende uitdaging vallen prachtige prijzen te winnen. De overall winnaar ontvangt tevens een Ask.com Smart Answer op zijn of haar naam.

Meer weten over Smart Answers, Ask.com en de Search Challenge? Zie de site van mediapartner DutchCowboys; http://www.dutchcowboys.nl/search/8770 of natuurlijk http://nl.ask.com.

Geen opmerkingen: