LVT PR op de Fashion Fusion Party

Een jaar geleden namen we de beslissing actiever de consumentenmarkt op te gaan. Met merken als Orange, Wanadoo, Sendo, NEC en The Phonehouse waren we al succesvol in dit segment. De beslissing bleek de juiste op het juiste moment. Veel consumentenmerken waren zich aan het heroriënteren en zochten een no-nonsense, resultaatgerichte aanpak. En dat is wat wij in één van de meest competitieve sectoren, de ICT, al jaren als handelsmerk voerden.

Met toonaangevende merken als Cross, Sandeman, Martell, Thonet, Zwilling en Indesit Company hadden we direct een droomstart. Een van de recente hoogtepunten was de Fashion Fusion Party, een groot feest met 4.500 trendy bezoekers uit de modewereld. Hier hebben we voor The Phone House een complete presentatie georganiseerd. Een stand in de welkomsthal, de meest fashionable en blinkende telefoons op de catwalk, en Rossana Lima, topstyliste voor BN’ers, als gastvrouw. Ook tal van BN’ers bezochten de stand om samen met de bezoekers en de telefoons op de foto te gaan. Gerard Joling, Ali B, zijn neef Yes-R, DJ Chucky, de familie Veerkamp en hun vrienden, allemaal kwamen ze langs op de stand. Net als tientallen door ons uitgenodigde lifestyle-journalisten.

Bijgaand twee foto’s van deze succesvolle avond. Wat ons betreft is zo'n bestaand event perfect voor bedrijven om zichzelf én hun producten snel in de spotlights te zetten.

Stella

Geen opmerkingen: