Vervolgens vertelde Charly Lammers van Toorenburg hoe je een merk dat eenmaal ‘geladen’ is, met PR in de markt zet en het bestaande positieve beeld in stand houdt. Want er hoeft maar iets te gebeuren en je zorgvuldig opgebouwde merk stort in een klap in elkaar, zie hier het voorbeeld van Domino’s. Hoe blijf je dit soort zaken voor en hoe houd je het overzicht in een medialandschap dat per dag groeit met nieuwe mogelijkheden? LVT PR heeft daar een tool voor ontwikkeld. Deze tool scant alles wat er online over jouw bedrijf verschijnt, we analyseren vervolgens de resultaten en adviseren of er al dan niet actie moet worden ondernomen. Domino’s besloot actie te ondernemen.
Dit is het oude weblog van LVTPR. Bezoek www.lvtpr.nl/blog voor onze nieuwe artikelen en blogs.
Sterke merken
Vervolgens vertelde Charly Lammers van Toorenburg hoe je een merk dat eenmaal ‘geladen’ is, met PR in de markt zet en het bestaande positieve beeld in stand houdt. Want er hoeft maar iets te gebeuren en je zorgvuldig opgebouwde merk stort in een klap in elkaar, zie hier het voorbeeld van Domino’s. Hoe blijf je dit soort zaken voor en hoe houd je het overzicht in een medialandschap dat per dag groeit met nieuwe mogelijkheden? LVT PR heeft daar een tool voor ontwikkeld. Deze tool scant alles wat er online over jouw bedrijf verschijnt, we analyseren vervolgens de resultaten en adviseren of er al dan niet actie moet worden ondernomen. Domino’s besloot actie te ondernemen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten