tag:blogger.com,1999:blog-14444343.post113878849705893135..comments2022-12-12T13:39:11.925+01:00Comments on Oude blog van LVTPR: PR heeft grotere emotionele impact dan reclameUnknownnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-14444343.post-1141830377721059482006-03-08T16:06:00.000+01:002006-03-08T16:06:00.000+01:00Of het beste middel tot geen succes. Als Iglo morg...Of het beste middel tot geen succes. Als Iglo morgen met een giftig product in de schappen van de supermarkt aanwezig is, dan is PR uiteraard geen succesfactor.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14444343.post-1141830027166725912006-03-08T16:00:00.000+01:002006-03-08T16:00:00.000+01:00Reclame en PR helpen alleen kiezen (merk).... maar...Reclame en PR helpen alleen kiezen (merk).... maar of de impact van de één groter is dan de ander? Wellicht afhankelijk van de kwaliteit van het product. Zowel het product van de klant, als de kwaliteit van de gemaakte reclame en pr.Anonymousnoreply@blogger.com