The Sixth Sense en Minority Report

Twitter, Hyves, LinkedIn, Nu.nl, Telegraaf.nl, overal kun je je nieuws vandaag halen. En dan nog alle gadgetsites en tijdschriften. Maar doe mij maar TED. Een jaar geleden attendeerde een vriend me erop en liet me een prachtig filmpje zien. Sindsdien kijk ik regelmatig op TED. En dan vooral op de Tech pagina. Want naast TED hou ik vooral van gadgets. Mooi dat we een paar leuke gadget-klanten hebben... Wat mij betreft geeft TED een prachtig zicht op wat er gaat komen en waar de MIT’s van deze wereld mee bezig zijn.

Voor iedereen die het niet kent, TED is het platform waarop iedereen een presentatie kan geven die hij of zij ‘Ideas Worth Sharing’ vindt. En wat ik prachtig vind, is een van de nieuwste presentaties van Pattie Maes. Het is moeilijk uit te leggen wat Pattie Maes demonstreerde. Je zult er voor naar het filmpje moeten gaan. En de 8 minuten die het duurt, zijn voor je gevoel binnen een minuut voorbij. Want dachten we met internet en wireless en GSM alles overal te kunnen delen, anywhere & anytime?

Pattie Maes laat zien dat we nog echt helemaal aan het begin staan. Ik vind ‘m prachtig, haar ‘sixth sense’ device en ik zou graag a la Tom Cruise m’n eigen Minority Report scène willen doen. Nieuwsgierig? Kijk op: http://tinyurl.com/cqtt6c

Stella

Geen opmerkingen: