Secretaressedag


Hoe hou je de manager uit het vliegtuig? Door hun secretaresses bekender te maken met het fenomeen zakelijk treinreizen. Onderzoek onder zakenreizigers (dat LVT PR overigens uitvoerde in opdracht van NS Internationaal) wees uit dat secretaresses vaak de zakenreis van hun baas boeken. Landelijke secretaressedag is dan de beste gelegenheid om secretaresses ‘in te pakken’... Door managers te helpen hun secretaresse te verrassen met een treintrip.

Een mediapartner kan helpen exact de doelgroep te bereiken. Managers lezen Management Team. LVT PR sloot de deal voor een advertentie in Management Team en een banner en advertorial in de Management Team-nieuwsbrief. Ettelijke honderden managers bezochten de actiesite (een heel direct resultaat), waaruit uiteindelijk 30 managers werden geselecteerd.

Ons doel is uiteindelijk een optimaal mediabereik. Naast de aankondiging van de actie, onder andere gepubliceerd op Vrouwonline.nl en in het vakblad Reisburo Actueel, stuurde LVT PR een foto-alert uit op de dag zelf. LVT PR nodigde diverse landelijke dagbladen, nieuwsdiensten en lifestylemagazines uit om mee te reizen. ANP Video maakte een video-item over de reis (o.a. te zien via BNR.nl) terwijl ANP Photo diverse foto’s van de actie maakte. Planet.nl, de Telegraaf, Algemeen Dagblad, Nederlands Dagblad, Sp!ts online en diverse regionale dagbladen besteedden aandacht aan de actie, resulterend in prima publiciteit voor de zakelijke reismogelijkheden met NS Internationaal!

Geen opmerkingen: