Mobiele Miljonairs

Op 8 december opende de Miljonair Fair met een schitterend galafeest. The Phone House nam dit jaar voor het eerst deel aan dit spraakmakende evenement en het was een enorm succes. Gedurende drie maanden was het Phone House-team van LVT PR druk met de introductie van het fashionconcept van The Phone House. Hiervoor zijn persberichten geschreven en uitgestuurd, interviews geregeld en werden veel journalisten en BN'ers uitgenodigd op de stand op de Miljonair Fair.

Hoogtepunt was de workshop ‘Telefoon Sieraden Maken’ met Rodrigo Otazu. Een formule met de juiste BN’ers, styliste Rossana Lima, een unieke workshop met Mr. Rodrigo Otazu zelf, een goede sponsor (Samsung) en live TV zorgde voor veel exposure. The Phone House was hét gesprek op de beursvloer en daarbuiten. Op de stand ontvingen we celebrities als Conny Breukhoven, Faja Lourens, Katja Schuurman, Fabienne de Vries, Gerard Joling, Angela Kluivert, Sabine Koning, Tanja Jess, Marit van Bohemen en Carolien Tensen.

Landelijke dagbladen als De Telegraaf en het Algemeen Dagblad en alle regionale dagbladen deden uitvoerig verslag van deze happening. Bovendien werd de workshop van The Phone House genoemd in een schitterend item in SBS shownieuws (aantal kijkers: 428.000) en door RNN7 (commerciële regionale TV). Daarbij werd ook een vertegenwoordiger van The Phone House geïnterviewd. Bovendien werd The Phone House ook expliciet aangehaald als beursdeelnemer in een reportage van RTL Boulevard.

Ons doel om bij het (beurs)publiek aandacht te krijgen voor de huidige trend van het personaliseren van mobiele telefoons (bling bling) is ruimschoots gehaald. Dit leidde tot een flinke toename in de vraag naar deze toestellen. Tot in de shops in Nijmegen en Maastricht werd verteld dat klanten de toestellen op Miljonair Fair hadden gezien.






1 opmerking:

Anoniem zei

Hot or Not. Bron Viva, nummer 10, 2006, pagina 33. "Daag, string & bling". Het lijkt erop dat de trend bling bling hiermee tot het verleden behoort.